Comunicat de defunció Josefina Segú, del Grup Xarxa Cerdanyola (Bambalina)

Aquesta és una setmana trista per a la família xarxa. És amb gran dolor que comuniquem la mort de la Josefina Segú Giner, companya del grup xarxa de Cerdanyola i voluntària que, des de fa més de deu anys, ha dedicat generosament el seu temps a contribuir a la cultura.

De part de tota la família xarxera, traslladem el nostre més sentit pèsam a la seva família i amics, i enviem una abraçada plena d’escalf a les companyes de Cerdanyola en aquests moments durs.

Descansa en Pau, Josefina.

Terrassa, 30 de juny de 2022

Comunicat defunció Laura Fernández, Xarxa Vilanova i la Geltrú

La Família Xarxa està de dol. Lamentem comunicar la mort, ahir, de la nostra companya Laura, presidenta i patrona del grup de Vilanova i la Geltrú.

Des de la Fundació volem expressar el nostre condol i tot el nostre escalf a la seva família i amics i a les companyes del grup de Vilanova. En aquests moments difícils i tristos, esperem que la seva passió per la cultura i la seva generositat ens inspirin a continuar endavant, malgrat tot.

Et trobarem a faltar, Laura.

VOLS FORMAR PART DE L'11è TAST D'ESPECTACLES FAMILIARS?

INSCRIU-TE I PORTA LA TEVA PROPOSTA ALS ESCENARIS!

Arriba l'11a edició del Tast d'espectacles familiars, la mostra de propostes escèniques organitzada per la Fundació Xarxa, a través de la seva àrea d’espectacles, amb l'objectiu d’exposar les produccions de companyies professionals entre programadors i mantenir viva la roda de la cultura!  🎭

L'onzè Tast d'espectacles tindrà lloc el pròxim 19 de novembre de 2022 a Sant Feliu de Llobregat i s'emmarca, enguany, en la celebració del 40è aniversari del grup local de Sant Feliu de Llobregat. 🎉

Com cada any, el format dels espectacles és reduït i consisteix en la representació d'un fragment de 10 minuts de cada un dels espectacles seleccionats. 🕐

El Tast s'ha consolidat com tota una festa de la cultura en viu amb instal·lacions i espectacles al carrer i en altres sales durant tota la jornada.  Per això, a més de les vuit propostes que se seleccionaran pel Tast de la tarda, s'escolliran també altres espectacles per a la gala del matí i propostes per al circuit exterior i un espai d'instal·lacions. 🥁

El període per a presentar projectes que optaran a formar part del Tast amb el vostre espectacle s'obre ara fins al dilluns 5 de setembre de 2022.

T'hi apuntes?

Xarxa Mollet organitza "LA XARXA AL PARC", un cicle d'espectacles gratuïts al Parc de les Pruneres

La VII Jornada Internacional Educació i Titelles posa el focus en les emocions post pandèmiques

El MIT, Museu Internacional del Titella a Catalunya Teia Moner, impulsa el dia 11 de juliol la setena edició de la Jornada Internacional Educació i Titelles posant, enguany, el focus en la gestió de les emocions post pandèmiques i el rol dels titelles.

Davant les alteracions en l’estat emocional a conseqüència de la pandèmia que han afectat grans i petits, treballar la gestió de les emocions s’ha convertit en quelcom prioritari tant en l’àmbit personal com el professional. Per això, la jornada comptarà amb professionals de la salut i amb titellaires d’arreu del món en una ocasió per descobrir les possibilitats de treballar els titelles en l’educació però, també, en la gestió de la salut mental.

Per més informació: https://www.museudetitelles.com/jornada-internacional-de-titelles-i-educacio/

Noves mesures COVID-19

Àmbit cultural

• S'ha de garantir una bona ventilació dels espais tancats mitjançant ventilació natural o altres sistemes de ventilació.
  • En activitats amb més de 1.000 persones en espais tancats, es recomana mantenir ventilació i qualitat de l'aire reforçades i, tant en espais tancats com a l'aire lliure, s'ha de garantir el control d'aglomeracions.

Més informació: Restriccions a tot Catalunya (COVID-19)