Segona edició dels Premis inVISIBLES de la TTP

Els Premis inVISIBLES van néixer per fer valdre el paradigma cultural de les arts escèniques. Paral·lelament, van voler jugar amb les majúscules i minúscules de la paraula invisible per ressaltar la petjada de totes les persones, entitats o projectes que creuen en les arts escèniques per a tots els públics i valoren el sector de la cultura.

El passat dilluns 13 de maig, la Fundació Xarxa vam assistir a la gala dels Premis inVISIBLES a l’inèdit Espai cultural i gastronòmic Tarambana, a Cardedeu. Va haver-hi premis, discursos, diferents espectacles de Cal Teatre, Toti Toronell i Dàmaris Gelabert i música en directe.

Amb la presència de més d’un centenar de persones lligades al món artístic i teatral i amb les actrius presentadores Txell Botey, de la companyia Teatre al detall, i Meritxell Yanes, de la cia. PocaCosa Teatre, es va inaugurar l’acte fent pujar a l’escenari a:

Cristina Cazorla, per la seva voluntat i el tracte impecable amb els artistes; Salvador González, per fomentar l’Espai de Carrer de Viladecans; Àngela Jaume, per ser la millor ambaixadora de totes les companyies de la península a les Illes Balears; Agustí Coll, de la Xarxa Igualada per la seva implicació i compromís amb les arts escèniques per a tots els públics des del voluntariat amb un amor immens cap a les companyies i el públic; i Carles Balsells, un espectador fidel, més de 30 anys, i un gran amant del teatre des de fa molts anys.

Finalment, els candidats a optar als Premis inVISIBLES han estat proposats pels membres de les companyies professionals catalanes d’arts escèniques que són sòcies de la TTP i pels guanyadors de l’edició anterior.

Gràcies a L’Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics per donar-li veu i magnitud a les arts de carrer, el teatre, la dansa, el circ, els pallassos, les instal·lacions, la màgia, la música, l’animació i els titelles i objectes.

Enhorabona a tothom de l’organització i als premiats, en especial i molta estima, a l’Agustí Coll i el Carles Balsells.

Terrassa, 16 de maig de 2024.