LA FAULA DE L'ESQUIROL

Tipus de públic
Gènere
Teatre, Titelles, Mim

El gran eriçó viu plàcidament, a l'ombra d’un gran roure, i cuida dels seus, mentre gaudeix del seu raconet de món. Un dia, però, aquesta pau es veurà pertorbada, per l'arribada d'un esquirol amable, trapella i juganer. La seva convivència no serà fàcil. Descobrirem un eriçó esquerp i protector, i un esquirol amb ganes de saber i compartir.

Una de les característiques de les faules és que sempre acaben amb una conclusió moral. Així doncs, de què ens vol parlar La faula de l'esquirol? Amb aquest espectacle, La Baldufa us proposa de pensar, reflexionar i aprofundir sobre la diferència i el mestissatge. L'eriçó i l'esquirol són molt diferents, però tenen infinitat d’oportunitats per aprendre i compartir plegats.

• Format de l'espectacle: Gran
  • Espai escènic: Interior
  • Durada de muntatge: 4
  • Durada de desmuntatge: 2
  • Mides òptimes de l'escenari: 8 x 8 x 6 x 1,5 espatlles laterals per banda

ERIÇÓ: Carles Pijuan o Ferran López

ESQUIROL: Emiliano Pardo o Enric Blasi

MÚSIC: Pau Elias

TÈCNIC: Anjos Fernández

Copyrights © 2021 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/espectacle.php:382 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/espectacle.php on line 382