EL MONSTRE DE COLORS

Tipus de públic
Gènere
Teatre, Titelles

El monstre està ple de colors: groc, blau, vermell, negre, verd… Quin embolic! Amb l’ajuda de la nena aprendrem que cada color representa una emoció, però cal saber entendre-les per posar-les en ordre.

El monstre de colors és un personatge entranyable basat en el llibre de l’Anna Llenas que provoca sentiments d’empatia en els més petits i que els permet identificar i posar nom el què senten en cada moment. Tant el llibre com l’obra de teatre són eines pensades per a facilitar l’expressió de les emocions dels més petits, i no tan petits….

• Format de l'espectacle: Mitjà
  • Espai escènic: Interior
  • Durada de muntatge: 3,5
  • Durada de desmuntatge: 1,5
  • Mides òptimes de l'escenari: 6 x 5 x 3,5

Laura Bosh i Gisela Guitart

Copyrights © 2022 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/espectacle.php:382 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/espectacle.php on line 382