Cap butaca buida, el sant jordi de les arts escèniques 2024

“Que no quedi cap butaca buida!“ Aquest va ser l’objectiu de l’esdeveniment sense precedència celebrat el passat dissabte 16 de març. Amb record d’assistència! Un total de 55.583 butaques de les 60.000 disponibles a tota Catalunya representant un 92% d’ocupació. Quin èxit i quin goig!

Amb tan sols 24 hores Catalunya es va convertir en la capital mundial de les arts escèniques. Tots els teatres catalans van voler formar part de la iniciativa Cap Butaca Buida. Impulsada per Adecta, Time Out, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona. Sense oblidar-nos del suport incondicional dels espectadors i espectadores que ho van fer possible.

La Fundació Xarxa vam aportar el nostre granet cultural programant: Jocs de Fusta de Festa i Fusta, On, Com, Aigua? de Cia. Natalia Quintana, El cargol i l'herba de poniol de la companyia Sgratta, Enchantée de Màgia Melanie i La veritable història dels tres porquets de Xip Xap. Moltes gràcies als Grups Xarxa Locals, les companyies i les famílies per assistir-hi.

Finalment, expliquem que aquesta proposta cultural també és solidària. Adetca destinarà un 2% de la recaptació total a Pallassos sense fronteres, pel seu vessant humanitari i la seva labor de millora social. “Cap butaca buida, cap poltrona buida”, paraules textuals de Toni Albaladejo, encarregat del projecte i vicepresident d’Adetca.

Felicitats de nou i l’any que ve més i millor. Anoteu a l’agenda que el 22 de març del 2025 teniu cita!!!

Terrassa, 19 de març de 2024.