Grup Local

Els Grups Locals, formats per persones voluntàries, organitzen una programació estable d’activitats culturals al seu corresponent municipi de manera plenament autònoma, sempre d’acord amb els criteris generals de la Fundació, com són la defensa de la llengua i la cultura catalana, la solidaritat i la cohesió social.

Malgrat la seva independència, els grups es relacionen entre ells, comparteixen i intercanvien opinions, criteris i propostes, sumant així esforços. Tots aquests grups compten amb el suport de l’oficina tècnica que posa al seu abast els serveis de contractació, administració, jurídics, fiscals, financers i de comunicació.

La Xarxa compta amb una cinquantena de Grups Locals repartits arreu del territori

Vols constituir un Grup Xarxa?

Vols formar un nou Grup Xarxa al teu municipi?  És molt senzill! Aquests són els requisits!

• Ser un mínim de cinc persones i constituir-se legalment.
  • Disposar d'un teatre on desenvolupar les activitats.
  • Comptar amb el suport de l'Ajuntament del teu municipi.
  • Acceptar les Bases establertes en els Estatuts de la Fundació Xarxa.
  • Tenir la conformitat de la Comissió Permanent de la Fundació Xarxa.
  • Fer una aportació en concepte de capital fundacional.
  • Un cop constituït, el grup abonarà una quota trimestral.

Vols formar part d'un Grup Xarxa ja existent?

Ves a la nostra pestanya de Col·labora

Copyrights © 2024 - Tots els drets reservats.