Oberta la convocatòria per presentar propostes pel 6è Tast d'Espectacles Familiars

El període per a presentar propostes d'espectacle per a participar dalt de l'escenari amb 10 minuts dins del 6è Tast d'Espectacles s'obre avui fins el 15 de setembre de  2017. Per presentar proposta s'ha d'omplir el següent formulari: Inscripció de propostes al 6è Tast d'Espectacles Familiars

Reflexions sobre el sector de les arts escèniques per a infants

L'article Arts escèniques dirigides a infants? de la Gisela Juanet, productora i gestora de projectes d'arts escèniques per a infants, aparegut a Hansel* i Gretel*, publicació cultural sobre la ciutat de Barcelona, el passat 17 de juny, recull els seus punts de vista sobre el sector. Llegiu clicant aquí.

3r Festival Píndoles

El cap de setmana del 9 a l'11 de juny 18 obres de microteatre, van participar en diferents espais no convencionals de l'Alberg Mare de Déu de Montserrat de Barcelona en el 3r Festival Píndoles, 6 espectacles de diferents gèneres cada dia.

Manresa acull la Trobada de grups Xarxa en el seu 40è aniversari

Imagina't-Xarxa Manresa ha programat un cap de setmana de festa, espectacles i jocs per commemorar els seus 40 anys d’activitat. Contes, teatre, música, titelles i circ  es preparen per reunir-se als teatres i carrers de la capital del Bages on hi haurà la trobada de grups Xarxa anual.

El grup Bambalina-Xarxa Cerdanyola celebra els 35 anys

Aquest cap de setmana Bambalina - Xarxa Cerdanyola també celebra el seu aniversari: fa 35 anys!! I ho celebra amb una gran festa dissabte 27 i un espectacle diumenge 28.

Entrevista a MARCEL GROS, en el 40è aniversari de Xarxa Manresa

Aquest cap de setmana hi haurà la trobada de grups Xarxa a Manresa, amb la celebració del 40è aniversari del grup local. Marcel Gros reflexiona sobre els seus inicis i ens explica la D.O. Bages artísticament.

Informa't amb l'APP de la Xarxa

La Fundació Xarxa fa un pas més en la comunicació amb les noves tecnologies i ha creat una APP amb l'ajuda de Fila12. Aquesta es va estrenar coincidint amb el primer dia de la 28a Mostra d'Igualada, aconseguint desenes de descàrregues en aquests primers dies. Podeu descarregar-la en els stores d'Android i Apple. Hi trobareu la informació dels grups Xarxa i tota l'agenda d'espectacles programats arreu del territori per la Fundació.