Tast d'Espectacles

El sisè tast d'espectacles es durà a terme el proper 18 de novembre de 2017 al Teatre del Centre Parroquial de Sant Feliu de Llobregat.

El període per a presentar projectes i participar mostrant un fragment de 10 minuts de l'espectacle serà del 6 de juliol al 15 de setembre de 2017.

Per presentar projecte cal complimentar aquest formulari: INSCRIPCIÓ PROPOSTES D'ESPECTACLES DE LES COMPANYIES
Confirmeu que heu rebut la resposta de la vostra inscripció i si teniu qualsevol dubte o comentari escriviu a: areaespectacles@fundacioxarxa.cat

Tancada la convocatòria del 2017, s'han rebut 62 propostes.

A partir del 26 de setembre de 2017 la resta de companyies que vulguin assistir-hi, els programadors i acompanyants poden realitzar la inscripció i participar en el sopar de treball posterior al Tast.

Per inscriure's com a professional o com a companyia (per participar en el sopar i deixar informació) cal complimentar el següent FORMULARI:

INSCRIPCIÓ PROGRAMADORS I ALTRES PROFESSIONALS DEL SECTOR

10.30h - Gala de màgia amb Enric Magoo, Mag Stigman, Mag Txema i Jordi Quimera presentada per Fèlix Brunet  Sala Ibèria
12.00h - Espectacle Ludus de Jordi del Río  Plaça de la Vila
12.15h - 3 píndoles de microteatre  Sala Ibèria
13.00h - Espectacle Bicirc de Circ Xic  Plaça de la Vila
                Sigues un artista de CIRCulant ​ Plaça de la Vila
13.30h - Converses breus - aperitiu Sala Ibèria
14.00h - Dinar
16.00h - Espectacle King Q Sham d'Albert Vinyes  Plaça de la Vila
               Sigues un artista de CIRCulant ​ Plaça de la Vila
16.30h - Converses breus - cafè Sala Ibèria
17.00h - Espectacle Memòria envasada al buit d'Instantropia  Plaça de la Vila

17.15h - Benvinguda i acreditacions al teatre del Centre Parroquial
17.30h - 6è TAST: Presentació 10 espectacles per part de les 10 companyies escollides. Centre Parroquial
20.00h - Sopar de treball Sala Ibèria
22.00h - Brindis i comiat

Sopar de Treball: sopar conjunt amb companyies i programadors, promocionant l'espectacle i portant el material de difusió que, com a companyia, cregueu convenient, tant de les companyies participants com de les companyies que desitjeu presentar el vostre espectacle o donar-vos a conèixer. També ens podeu enviar a areaespectacles@fundacioxarxa.cat un vídeo promocional de 60 segons que anirem projectant durant el sopar.

PER AL PÚBLIC GENERAL:  Tots els espectacles estan oberts a tot el públic. Els exteriors són d'accés lliure i pels tres interiors podeu adquirir una entrada on-line:  Gala de màgia   -   Píndoles, microteatre   -   6è Tast d'Espectales Familiars

LOCALITZACIONS:
- Teatre del Centre Parroquial de Sant Feliu de Llobregat
   c/ Pi i Margall 6-8

- Sala Ibèria
   c/ Pi i maragall, 21

. Plaça de la Vila

COMPANYIES i ESPECTACLES PARTICIPANTS AL 6è TAST

El tast serà presentat per Ariadna Matas i Elsa Lluch de la companyia TANAKA TEATRE

Descarrega't el Cartell i programa d'aquesta edició:

CARTELL 6è TAST

PROGRAMA 6è TAST