La Fundació Xarxa assistim a la preestrena del documental "Teixit"

La Fundació Xarxa d'Espectacles Infantils i Juvenils vam assistir la tarda del 29 de gener a la preestrena del documental Teixit a la Filmoteca de Catalunya, un homenatge als Premis Nacionals de Cultura 2023.

Teixit realitzat per Eva Corcuera i Anna Marquès, és una producció d'UTE GrocAE per al Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA) en col·laboració amb la CCMA. Durant 25 minuts, ens endinsem en l'entramat de trajectòries personals i professionals dels artistes; Alba Sarraute, Joan Manuel Serrat, Dolors Udina i i Joan-Pere Viladecans. També, l'Eufònic, el Festival de les arts sonores, visuals i digital performatives de les Terres de l’Ebre, a través del seu creador i director, Vicent Fibla.

A destacar, aquest any, la periodista cultural, Anna Guitartal conversa amb cada guardonat. Tant el documental com les cinc entrevistes individuals, es podran veure per plataformes digitals.

Tràiler del documental "Teixit"

Terrassa, 31 gener 2024.