Fundació Xarxa participem a la presentació del Catàleg IMPULSA de la Fundació Catalana de Cultura

Aquest passat dijous, la Fundació Xarxa vam participar a la jornada de presentació del Catàleg IMPULSA, una iniciativa innovadora de la Fundació Catalana de Cultura (FCC). L'esdeveniment va ser una oportunitat per entendre com aquesta borsa de projectes pot impactar positivament en el desenvolupament cultural de tot el territori català.

La FCC ha creat aquest catàleg amb l'objectiu de connectar de manera efectiva el món de l'empresa amb el de la cultura. En la seva presentació, la FCC va destacar l'essència del Catàleg IMPULSA com una eina que busca satisfer les necessitats d'empreses i entitats públiques i privades, creant una plataforma de match entre aquestes i les iniciatives culturals.

Durant la presentació, es van abordar temes clau com ara la definició del catàleg, els serveis que ofereix, els beneficis per als projectes culturals, el seu funcionament i els passos per formar-ne part. La trobada va comptar amb la participació destacada de l'advocada Clara Esteve, membre de l'equip de Roca Junyent, que va aportar una visió experta sobre els aspectes legals i contractuals relacionats amb el Catàleg IMPULSA.

Terrassa, 22 de desembre 2023