La Fundació Xarxa assistim a la Nit del Circ i als Premis Zirkòlika de Circ de Catalunya 2023

La Fundació Xarxa d'Espectacles Infantils i Juvenils vam assistir el vespre del 20 de desembre a la Nit del Circ, una gala de lliurament dels Premis Zirkòlika de Circ de Catalunya. Aquesta celebració destaca el talent dels artistes i companyies de circ, així com les iniciatives que promouen i donen visibilitat a les arts circenses.
Durant la gala es van presentar actuacions úniques. L'espectacle, amb música en directe, va oferir una experiència vibrants a tots els assistents, que van tenir l'oportunitat de connectar amb els artistes en un ambient festiu.
A destacar, aquest any, la nominació de quatre companyies del catàleg d'espectacles de la Fundació Xarxa, les quals van ser nominades al premi de votació popular dels Premis Zirkòlika. Les companyies i els espectacles nominats són:

1. “L'Actitud” - JAM
2. “Lady Panda” Clara Poch Masià - Mumusic Circus
3. “Petit univers” - Marcel Gros
4. “El Taller de Malabars. L'Espectacle” - Moi Jordana Cia de Circ

Aquest reconeixement destaca la qualitat i diversitat dels espectacles que la Fundació Xarxa promou, així com la resposta positiva del públic cap a aquestes produccions.

Terrassa, 21 desembre 2023