Laura Pareras, presidenta del GXL Palafrugell, rep el guardó de Palafrugellenc de l’Any

El passat diumenge 17 de desembre, Laura Pareras - mestra de música, i presidenta de La Xarxa a Palafrugell des de fa dos anys - va estar reconeguda amb el guardó de Palafrugellenc de l'Any al Teatre Municipal de Palafrugell. A més, també es va atorgar el Premi Peix Fregit 2023 a Jordi Cama i s'ha presentat el volum 41 de l'anuari Crònica d'un Any de Palafrugell, completant una nit dedicada a reconèixer aquells que han destacat en el municipi durant els darrers dotze mesos.

El reconeixement a Laura Pareras indica la contribució positiva del Grup Xarxa Palafrugell en proporcionar espectacles i activitats culturals per a les famílies de la localitat. La programació d'espectacles familiars no només enriqueix la vida cultural de la comunitat, sinó que també crea oportunitats per a la participació i la cohesió entre les persones.

Des de la Fundació Xarxa, volem donar l'enhorabona a Laura Pareras i celebrar també els 40 anys d'APEIJ Palafrugell, encoratjant-los a seguir amb la tasca de promoció i programació d'espectacles familiars tan necessària per fomentar la cultura, l'esperit crític i la llengua catalana.

Terrassa, 18 desembre 2023