El Pot Petit del catàleg d’espectacles de La Xarxa guanya el premi ARC a la Millor Gira per a Públic Familiar 2023

La companyia El Pot Petit ha estat distingida amb el Premi ARC 2023 a Millor Gira per a Públic Familiar, reafirmant la seva gran qualitat. Els Premis ARC, considerats com a premis de referència de la indústria musical del directe a Catalunya, són atorgats per l'Associació Professional de Representants, Promotors i Mànagers de Catalunya (ARC).

L'acte de lliurament, que arriba a la seva 21a edició, és un esdeveniment clau que reuneix els principals actors del sector, incloent-hi artistes, representants, promotors, administracions públiques i mitjans de comunicació. Aquest es va celebrar el passat 29 de novembre.

La trajectòria de més de deu anys d'El Pot Petit ha estat reconeguda amb múltiples premis, inclosos els dos Premis Arc a la millor gira adaptada per a públic familiar en les edicions 2019 i 2021. Aquest nou guardó reforça la seva posició destacada en l'escena dels espectacles familiar. Des de la Fundació Xarxa volem felicitar a la companyia per aquest premi!
Terrassa, 1 de desembre de 2023