La cia. Anna Roca, del catàleg d'espectacles de la Fundació Xarxa, guanya el Premi Butaca a Millor Espectacle Familiar

Ahir, dilluns 20 de novembre, la Fundació Xarxa d'Espectacles Infantil i Juvenils va tenir l'oportunitat d’assistir a la gala dels Premis Butaca, l’esdeveniment que celebra l'excel·lència en les arts escèniques catalanes.

Entre els guardonats de la nit, la cia. Anna Roca, que forma part del catàleg d’espectacles de la Fundació Xarxa, va ser mereixedora del Premi a Millor Espectacle Familiar per “Momo”. Aquest reconeixement subratlla la dedicació i la qualitat d'aquesta companyia, la qual fa gairebé trenta anys que està a sobre els escenaris. Des de la Fundació Xarxa, volem felicitar a la companyia per aquest premi!

A més, l'obra “Tots eren fills meus” ha destacat en la 29a edició dels Premis Butaca, enduent-se cinc dels onze guardons, entre ells millor muntatge teatral, escenografia, actriu i actor. D'altra banda, “L'alegria que passa” de Dagoll Dagom també ha destacat amb cinc premis, incloent-hi millor musical i millors actors de musical. La gala ha reconegut talents en diverses categories, des de direcció teatral fins a dansa, i ha rendit homenatge pels trenta anys de Pallassos sense Fronteres amb el Premi Butaca Honorífic Anna Lizaran.

Ens complau haver assistit a la Gala dels Premis Butaca. A través de la nostra presència en esdeveniments com aquest, continuem consolidant el nostre compromís de fer costat al sector de les arts escèniques. La Fundació Xarxa d'Espectacles Infantil i Juvenils ens consolidem com una peça clau en la difusió i promoció de les arts escèniques, contribuint al desenvolupament cultural i artístic de les futures generacions.

Terrassa, 21 de novembre del 2023