La dotzena edició del Tast d’Espectacles Familiars 2023 va ser tot un èxit!

Aquest passat cap de setmana del 18 de novembre de 2023 vam celebrar la dotzena edició del Tast d'Espectacles Familiars a Sant Feliu de Llobregat, una mostra de propostes escèniques organitzada per la Fundació Xarxa.
Aquesta cita anual omple la vila d'espectacles per a tota la família on els programadors, professionals i el públic assistent tenen l'oportunitat de veure un petit tast de cada espectacle seleccionat.

L'esdeveniment, que se celebra des de l'any 2012 i que, tradicionalment, té lloc a Sant Feliu de Llobregat, ha esdevingut una plataforma per a les companyies d'espectacles familiars i un punt de referència per als programadors que busquen propostes de qualitat pensades per un públic familiar ampli i de totes les edats.
La jornada va ser una oportunitat per establir vincles de col·laboració entre els diferents agents del sector i va enriquir la comunitat de professionals de les arts escèniques per públic familiar.

Per aquesta jornada, la Comissió Assessora d'Espectacles de la Fundació Xarxa va seleccionar 16 companyies per actuar d'entre 102 propostes rebudes per part de companyies professionals.

Durant tot el dia es van poder veure una mostra de 15 minuts dels espectacles escollits que anaven des de la màgia al musical, humor gestual, titelles i teatre visual amb tecnologia interactiva. A més a més, hi va haver quatre propostes exteriors. Tots els espectacles presentats al Tast 2023 s'han integrat al catàleg d'espectacles de la Fundació Xarxa. A més, vam fer un petit homenatge a l'Estaquirot Teatre per la seva trajectòria i agrair-los els cinquanta anys d'espectacles familiars que ens han ofert.

Des de la Fundació Xarxa, valorem molt positivament el transcurs del 12è Tast d'Espectacles Familiars i volem donar les gràcies a totes les persones que han participat i s'han implicat perquè tot surti bé!

Terrassa, 20 de novembre 2023