Inici d'inscripcions per al Tast d'Espectacles 2023

Des d’avui, 9 d’octubre, ja està oberta la inscripció per a la pròxima edició del Tast d'Espectacles 2023. Aquest esdeveniment, organitzat per la Fundació Xarxa, és una oportunitat única per a programadors, companyies de teatre i altres distribuïdors per connectar-se amb les millors produccions escèniques familiars i expandir les seves xarxes professionals.

El Tast d'Espectacles busca connectar i enriquir la comunitat de professionals les arts escèniques. Amb una selecció diversa de produccions i la possibilitat d'establir contactes amb altres membres del sector, aquest esdeveniment promet ser una oportunitat de crear una xarxa de contactes per a tots els participants.

L'esdeveniment se celebrarà el 18 de novembre de 2023, a Sant Feliu de Llobregat. Les activitats i les representacions tindran lloc durant tot el dia, oferint una gran experiència que posa en valor les arts escèniques per a públic familiar.
Per a tots aquells interessats a participar com Grups Xarxa Locals, programadors, companyies de teatre o altres distribuïdors, les inscripcions ja estan obertes i es poden realitzar a través dels següents formularis
Les places són limitades, així que us recomanem inscriure-us amb la major brevetat possible.
Per a més informació, contacteu amb tast@fundacioxarxa.cat

Terrassa, 9 octubre 2023