Fundació Xarxa participa en la Mostra de la Diversitat Cultural de Terrassa

Aquest passat cap de setmana, 30 de setembre i 1 d’octubre, la Fundació Xarxa hem participat en la Mostra de la Diversitat Cultural organitzada per l’Ajuntament de Terrassa. En el marc d’aquest esdeveniment, va tenir lloc l’espectacle “Ballaruca arreu del món” de Rah-Mon Roma que es tracta d’un espectacle d’animació amb repertori de tot el món. Les cançons i danses populars per a cantar i ballar van ser les protagonistes i ens van fer descobrir pinzellades de diverses cultures del planeta.

Des de la Fundació Xarxa, valorem molt positivament la nostra participació en la Mostra de la Diversitat Cultural i la col·laboració amb l’Ajuntament de Terrassa. Considerem l’esdeveniment rellevant, ja que posa en manifest la riquesa cultural del municipi i s’alinea amb el nostre objectiu de foment de la cultura.

Terrassa, 2 octubre 2023