Pallassos Sense Fronteres ha celebrat el 30è aniversari a les Festes de La Mercè de Barcelona

Pallassos Sense Fronteres, te com a missió millorar la situació emocional de la infància que pateix les conseqüències de conflictes armats, guerres o catàstrofes naturals; i ho fan mitjançant espectacles còmics realitzats per pallassos i pallasses professionals  de forma voluntària.
Pallassos Sense Fronteres desenvolupa la seva actuació tant a nivell nacional a favor de la infància més desfavorida a l'estat espanyol, com a nivell internacional per a la infància refugiada i desplaçada afectada per conflictes armats i desastres naturals.
Pallassos Sense Fronteres ha celebrat el seu 30è aniversari a les Festes de la Mercè de Barcelona, aquest passat cap de setmana 23 i 24 de setembre, al Parc de l’Aqüeducte. El públic que s’ha apropat va poder  veure les últimes actuacions que han portat els artistes de Pallassos Sense Fronteres arreu del món (Ucraïna, Colòmbia, Sierra Leone, Líban o Palestina) amb companyies de circ de renom. També va haver  tallers de circ i un concert final divertidíssim amb  karaoke en viu.
Des de la Fundació La Xarxa, volem felicitar a Pallassos Sense Fronteres per aquests 30 anys de trajectòria compartint somriures amb qui més ho necessita. Gràcies per la vostre tasca altruista, de gran sensibilitat i empatia. Felicitats i gràcies!!
25/09/2023