La Fundació Xarxa assistim a la XXII Gala Catalunya Aixeca el Teló

XXII Gala 'Catalunya Aixeca el Teló' presentació de la temporada Teatral  2023/24 | Web de Barcelona

Ens complau anunciar que la Fundació Xarxa vam ser convidats a la XXII Gala Catalunya Aixeca el Teló, al qual vam assistir amb molt de gust. Aquest és un esdeveniment remarcat en el món de les arts escèniques, que és organitzat conjuntament per l'Associació d'Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA) i els Teatres Públics de Barcelona. Amb una història que abasta més de dues dècades, aquest espectacle s'ha convertit en una de les cites més rellevants del sector.

La nostra presència a actes i esdeveniments rellevants en el sector de les arts escèniques posa en manifesta el nostre objectiu de donar visibilitat a la nostra tasca de programadors d’espectacles per a públic familiar, la qual és essencial per educar i formar als espectadors del futur, i la de fer costat al sector.

- Terrassa, 06 de setembre 2023