Reunió entre la Fundació Xarxa i l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat per abordar el Tast d'Espectacles Familiars

El passat 9 d'agost, membres de la Comissió Permanent i l'Oficina Tècnica de la Fundació Xarxa vam mantenir una reunió amb representants de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat. L'objectiu d'aquesta trobada era abordar els detalls importants de la pròxima edició del Tast d'Espectacles Familiars i, a més, se’ls va entregar el llibre de “La Petita Història de La Xarxa".

A la reunió, es van tractar diversos aspectes relacionats amb el Tast d'Espectacles Familiars. Les dues parts vam compartir estratègies per aconseguir que el Tast d’aquest any ofereixi una bona experiència als assistents, seguint amb la línia ja establerta, i vam intercanviar idees de futur per millorar de cara a pròximes edicions amb una molt bona predisposició a treballar junts per un millor Tast 2024.

A mesura que avança el temps cap a l'edició següent del Tast d'Espectacles Familiars, la Fundació Xarxa continuem treballant amb dedicació per oferir una jornada cultural d’arts escèniques per tota la família de qualitat. Aquesta reunió amb l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat va ser un pas positiu cap a aquest objectiu.

Terrassa, 24/08/2023