La Fundació Xarxa participa a Giracirc, el Festival de Circ al carrer de Collsuspina

Des de les acrobàcies fins als malabars, el Giracirc és una celebració anual de la creativitat i la destresa circense. Aquest esdeveniment ofereix una plataforma perquè artistes i companyies de circ mostrin les seves habilitats i presentin noves perspectives sobre aquest gènere d’arts escèniques. Amb la seva rica història i reputació, el Giracirc s'ha guanyat el reconeixement com a aparador d’espectacles circ al carrer de qualitat.

En aquest esdeveniment que celebra la diversitat i la creativitat circense, la Fundació Xarxa hem tingut l’oportunitat d’assistir com a programadors d'espectacles, enfortint la nostra posició com un agent clau en el suport i la promoció d'arts escèniques per a públic familiar.

D’aquesta manera, seguim fent costat al sector i demostrant el nostre compromís donant suport a activitats culturals dintre del territori català com el Giracirc.

Terrassa, 22/08/2023