La Fundació Xarxa inclosa en el Cens d'entitats de foment de la llengua catalana

Ens complau anunciar que hem estat admesos en el Cens d’entitats de foment de la llengua catalana, tal com figura a la Resolució CLT/2521/2023, de 6 de juliol. El Cens d'entitats de foment de la llengua catalana és una agrupació que reuneix diverses fundacions, associacions i altres tipus d'entitats privades sense ànim de lucre, així com organitzacions sindicals, empresarials, col·legis professionals i altres corporacions de dret públic. Totes aquestes entitats comparteixen l'objectiu comú de promoure l'ús i la difusió de la llengua catalana dins dels seus respectius àmbits d'actuació. Són entitats culturals, esportives, juvenils, educatives, empresarials, d’integració social, de ciència i tecnologia, de foment de la llengua, que mostren la vitalitat del teixit associatiu i l’elevat compromís de la societat catalana amb la llengua.

Ser-ne membres posa en manifest el nostre compromís de fomentar, defensar i promocionar la llengua i la cultura catalanes a través de la nostra activitat en el món de les arts escèniques per a públic familiar. A més, també reflecteix el nostre valor com entitat que reforça i impulsa l’associacionisme i el compromís amb la societat.

Així, demostra que els nostres espectacles no només ofereixen moments d'alegria i diversió a petits i grans, sinó que també juguen un paper fonamental en la promoció del català entre les noves generacions en un moment social i cultural necessari.

La Fundació Xarxa ens enorgullim de ser part del Cens d’entitats de foment de la llengua catalana i ens compromet a seguir treballant per preservar i difondre la riquesa lingüística i cultural de Catalunya a través de la nostra programació d’espectacles familiars.

Terrassa, 28 juliol 2023