Segueix oberta la convocatòria de projectes artístics per als 12é Tast d’espectacles familiars de Sant Feliu de Llobregat

El 18 de novembre del 2023 arriba la 12a edició del Tast d'espectacles familiars de Sant Feliu de Llobregat, la mostra de propostes escèniques organitzada per la Fundació Xarxa, a través de la seva àrea d’espectacles, amb l'objectiu d’exposar les produccions de companyies professionals entre programadors i mantenir viva la roda de la cultura.

Les companyies d’arts escèniques que vulguin formar-hi part poden presentar el seu projecte des del 7 de juliol fins al 12 de setembre del 2023. Per fer-ho, cal inscriure’l en el següent formulari.

Entre les propostes rebudes, es seleccionaran...

• 5 espectacles per al Tast del matí.
  • 5 espectacles per al Tast de la tarda. Com cada any, el format dels espectacles és reduït i consisteix en la representació d'un fragment de màxim 15 minuts.
  • Espectacles per l'espai d'instal·lacions a la plaça Lluís Companys.
  • Altres espectacles exteriors, alguns itinerants.

Per consultes en relació al Tast d’espectacles familiars, cal escriure a tast@fundacioxarxa.cat.

Terrassa, 07/07/2023