El nou acord de col·laboració entre el Museu Internacional dels Titelles de Catalunya i la Fundació La Xarxa

Aquest passat mes de maig del 2023, el Museu Internacional dels Titelles de Catalunya (MIT) i la Fundació La Xarxa hem establert un acord de col·laboració amb l’objectiu de crear sinergies beneficioses per ambdues entitats, i de fomentar i promoure l’art de les titelles.

El Museu Internacional dels Titelles de Catalunya (MIT) rendeix homenatge al meravellós món dels titelles. Ubicat a Palau-solità i Plegamans, aquest museu ofereix una experiència enriquidora per a totes les edats, on els visitants poden endinsar-se en la història i la tradició dels titelles.

El MIT acull una gran col·lecció de titelles de diverses èpoques i països, exhibint la seva diversitat, tècniques i estils: des de titelles de fils i de guant fins a marionetes d'ombres i de vareta, cada peça explica una història especial i desperta la imaginació.

A més de les seves exposicions permanents, el MIT organitza activitats i esdeveniments, tallers, espectacles en viu i festivals temàtics ofereixen als visitants l'oportunitat d'explorar i gaudir de les titelles.

El Museu també es compromet amb la recerca, la conservació i la promoció de la cultura dels titelles a nivell nacional i internacional. A través de programes educatius i col·laboracions amb altres institucions, el MIT realitza tasques per preservar i transmetre aquest valuós patrimoni cultural a les generacions futures.

Com a part d'aquesta col·laboració, el MIT concedeix 2 invitacions dobles anuals per a cada Grup Xarxa Local. Aquestes invitacions, que es poden lliurar a qui es consideri o ser sortejades. Per altra banda, La Xarxa ens comprometem a promoure l’activitat del MIT i a donar suport mitjançant els nostres canals de comunicació. A més, el Museu Internacional dels Titelles de Catalunya figura com a enllaç d'interès a la nostra pàgina web, proporcionant una plataforma de visibilitat.

Teia Moner i Miquel Espinosa, directors del MIT, amb el llibre de “La Petita Història de la Fundació La Xarxa”

Aquesta col·laboració és un pas més en la nostra tasca de promotors de les arts escèniques per a públic familiar, així com de foment de la cultura i la llengua catalana. Tant el MIT com la Fundació estem entusiasmats per aquesta oportunitat de treballar junts i oferir experiències úniques a tots els amants dels titelles i la cultura en general.

T'animem a visitar la seva pàgina web oficial. Allà trobaràs informació completa sobre les exposicions, les activitats i els esdeveniments especials que ofereix el museu per poder planificar la teva visita!

Coneix el Museu Internacional dels Titelles fent clic aquí.

12/06/2023