Neix Embotona’t: Un nou festival de música inclusiu per a tota la família

L’Embotona’t és un nou festival de música que es celebra el pròxim 11 de juny al Poble Espanyol. Aquest esdeveniment té com a objectiu crear una gran festa inclusiva i oferir una experiència cultural enriquidora per a totes les famílies.

El festival sorgeix de la iniciativa d'El Botó Màgic, una companyia de contacontes formada per persones amb discapacitat intel·lectual greu. Aquesta companyia forma part dels tallers ocupacionals d'Aspasim, una entitat sense ànim de lucre que, des de 1938, vetlla per les persones amb discapacitat intel·lectual greu. El seu objectiu és potenciar el benestar i la inclusió a través de projectes educatius, ocupacionals, de salut i d'oci.

Es presenta com un dia solidari ple de cultura, amb una varietat d'activitats que inclouen concerts, contes, titelles, cinema, tallers i altres sorpreses. Aquest festival destaca pel seu enfocament en la diversitat, fomentant la inclusió i mostrant les persones amb discapacitat com a part activa i capaç de fer somriure els infants a través de contes populars i cançons.

A més, han vetllat per fer-lo accessible per tothom incloent mesures d'accessibilitat física, sensorial i cognitiva. No hi ha barreres que impedeixin gaudir d'un dia en família ple de música i diversió!

Des de la Fundació La Xarxa, considerem que el festival Embotona’t és una molt bona iniciativa i congeniem amb els seus valors d’apropar la cultura a tothom. Per això, us animem a participar-hi!

Informació d’interès

• Data: Diumenge 11/06/2023 a les 11:00h
  • Lloc: Recinte del Poble Espanyol
  • Consulta la programació aquí
  • Les entrades es poden adquirir online a través d’aquest enllaç (clic aquí)
    • Entrada gratuïta per a menors de 2 anys
    • Entrada Infantil (3 a 12 anys) 15 €
    • Entrada Adult 18 €

Més informació a la web oficial del festival: https://embotonatfestival.com/

No et perdis aquesta oportunitat de viure una experiència musical i cultural única en família!

25/05/2023