Martí Rossell i Mingo Vallès, membres de Grups Xarxa Locals, distingits amb els Premis InVisibles de la TTP

Martí Rossell (Grup Xarxa Igualada) i Mingo Vallès (Grup Xarxa Olesa) han estat distingits amb els Premis Invisibles que ha atorgat la TTP (Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics). Aquests guardons han estat creats per reconèixer la feina de persones, entitats i projectes que creuen en les arts escèniques per a tots els públics i ajuden a fer valer el sector.

La gala de lliurament dels Premis Invisibles es va celebrar aquest dilluns, dia 8 de maig, a les 19.30 hores a Cardedeu. Aquesta gala ha comptat amb la participació de membres de les companyies professionals d'arts escèniques i representants de diferents institucions culturals del territori.

Les companyies professionals catalanes d'arts escèniques membres de la TTP han proposat els candidats als Premis Invisibles, podent presentar fins a tres candidatures cadascuna. Després d'un període de votacions, els guanyadors/es s'han anunciat durant la mateixa gala.

La cerimònia ha estat conduïda per les actrius Anna Roca i Marta Gorchs, i ha comptat amb actuacions de Txema Muñoz i Roberto G. Alonso, així com amb música en directe de La Tresca i la Verdesca.

Des de la Fundació La Xarxa volem felicitar a la TTP amb els Premis Invisibles així com a tots els guardonats de la nit. Considerem que aquesta ha estat una gran iniciativa per reconèixer la feina de persones, entitats i projectes que creuen en les arts escèniques per a tots els públics.

09/05/2023