DEBAT AL CERCLE D’ECONOMIA “COM PODEM MILLORAR LA DIFUSIÓ CULTURAL?”

El passat 13 de desembre vam assistir al debat “Com podem millorar la difusió cultural?”, coorganitzat pel Cercle de Cultura i Recomana, que planteja la preocupació pel futur de la difusió cultural en un escenari de precarietat de la premsa cultural i de l’auge i la difusió a través de les noves tecnologies.

El debat moderat per Xavi Coral, periodista i actual presentador del TN Migdia de TV3, hi van participar Jordi Bordes, periodista d’arts escèniques; Eva Comas, periodista i escriptora; Joan S. Luna, crític musical i cap de redacció́ de Mondo Sonoro i la periodista cultural Paula Carreres.

A la tertúlia es van tractar temes com millorar la presència de la cultura als mitjans, com ha canviat el rol dels prescriptors culturals, i també es va sentir la queixa del sector sobre la poca presència que té la cultura que es fa fora de l’àrea metropolitana als grans mitjans.

Al final del debat es va llençar la proposta de crear un fòrum que propiciés trobades entre el sector cultural, periodistes i mitjans per tal que la cultura tingui més espai i presencia als mitjans de comunicació.

Si us interessa podeu escoltar el debat en aquest link 👉 Com podem millorar la difusió cultural?