EL TAST ES CONSOLIDA COM L’APARADOR DE LES ARTS ESCÈNIQUES A SANT FELIU DE LLOBREGAT

Centenars de persones assisteixen al Tast que ha ofert 16 espectacles en un dia

160 primers contactes entre programadors i companyies avalen l’èxit del Tast per futures contractacions

Un moment de l’espectacle Kariguri de la companyia Giramàgic

Aquest dissabte s’ha viscut una jornada d’èxit per les arts escèniques amb l'11a edició del Tast d’espectacles familiars a Sant Feliu de Llobregat. A més, el bon temps ha acompanyat a aquesta cita anual amb els programadors, les companyies, artistes i públic familiar que ha omplert d’espectacles la vila.

16 espectacles continuats en una jornada

En total, s’han pogut veure 16 espectacles, de companyies professionals, propostes que van des de la màgia al teatre d'objectes, de titelles, d'ombres, gestual, música, dansa, circ, espectacles itinerants o multidisciplinaris.

Lluís Hereu, president de la Fundació Xarxa ha fet un balanç molt positiu del Tast “aquesta nova fórmula de programar el Tast és molt entretinguda, el fet d’oferir cinc espectacles d’interior al matí, els espectacles itinerants i cinc més d’interior a la tarda, fa que el públic gaudeixi de forma continuada i àgil pels diferents espais i carrers”, ha destacat.

El Mag Stigman i Txema Màgic s’han encarregat de les presentacions de cadascuna de les gales que també han comptat amb les projeccions audiovisuals introductòries de cada espectacle.

Joan Lorenzo, cap d’àrea d'espectacles de la Fundació la Xarxa està satisfet amb el resultat de la jornada “els espectacles han estat molt ben coordinats, s’han complert els horaris i el públic s’ha quedat amb ganes de veure més, la qual cosa ens anima de cara a preparar el Tast de l’any que ve. “Enguany, hi ha hagut més programadors que altres anys, a l’espai que hem obert de ‘converses breus’ es poden haver realitzat 160 primers contactes entre companyies i programadors que en un futur poden ser contractacions, és un molt bon aparador per les companyies”

L’objectiu del Tast d’espectacles és oferir un espai a les companyies perquè els programadors tinguin l’oportunitat de veure’n petit tast de cada un de companyies emergents i de companyies consolidades. Així, el Tast es converteix, novament, en un aparador a l’abast dels professionals del sector i obre un diàleg entre artistes i programadors.