La FIET torna a Mallorca del 13 al 16 d’octubre en el seu 20è aniversari

Finalment, ha estat possible que la Fira de Teatre Infantil i Juvenil de les llles Balears (FIET) se celebri del 13 al 16 d’octubre a la localitat mallorquina de Vilafranca de Bonany.

Els companys de Sa Xerxa, han aconseguint el finançament mínim necessari posant en marxa una iniciativa de micromecenatge, per tal de poder donar continuïtat a la FIET. La proposta ha tingut tant bona resposta que ha permès recaptar els fons suficients per engegar l’edició d’enguany, una edició molt especial en ser el seu 20è aniversari.

En aquest moment i fins al 26 de setembre les inscripcions per professionals estan obertes.

La FIET és un aparador per a les companyies teatrals de les Illes Balears i de tot el país, ja que convoca a programadors de tot l’estat, però també d’internacionals. Es tracta d’un festival que congrega prop de 20.000 visitants que volen gaudir del teatre de qualitat i per a tots els públics a preus assequibles, però a l’hora també és un generador i impulsor de la indústria cultural illenca.

Per tots aquells que vulgueu col·laborar, la campanya de micromecenatge “Salvem la FIET, salvem Sa Xerxa”, encara estarà oberta fins al 22 d’octubre.