La Fundació Xarxa, al costat del sector cultural

Com a part fonamental de la seva tasca, la Fundació Xarxa participa de manera activa en trobades del sector cultural, amb la voluntat de mantenir viu aquest àmbit i de contribuir-hi. En aquest sentit, Lluís Hereu, president de la Fundació, va assistir la setmana passada en representació de l’entitat als Premis Nacional de Cultura impulsats pel Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA). Aquests guardons de referència han reconegut, enguany la tasca i trajectòria de l a coreògrafa Núria Guiu, el dramaturg Jordi Casanovas, l'escriptora Rosa Fabregat, el PEN Català i el projecte Càntut.

A més, el passat dimecres 25 de maig, Hereu també va ser present a la sessió de balanç del primer any de Natàlia Garriga al capdavant de la conselleria de Cultura. Durant la trobada, es va analitzar la feina feta al llarg d’aquests mesos i es va donar a conèixer la situació de la proposta de llei de drets culturals.

“Des de La Xarxa estem compromesos en mantenir viva la roda de la cultura i, per això, és essencial que les entitats i les administracions col·laborem i treballem conjuntament per posicionar la cultura al lloc que mereix”, ha assegurat Lluís Hereu.