La Fundació Xarxa i l’Ajuntament de Montmeló signen un conveni per promoure el FITKAM

La Fundació Xarxa d’Espectacle Infantil i Juvenil de Catalunya i l’Ajuntament de Montmeló han signat un conveni de col·laboració per a l’impuls del FITKAM, el festival d’arts escèniques que anualment se celebra al municipi, i que els dies 28 i 29 de maig durà a terme la seva novena edició. A través d’aquest acord, ambdues entitats es comprometen a generar sinergies i cooperar en la difusió del festival d’arts escèniques per acostar-lo al públic d’arreu de Catalunya.

Així mateix, l’acord també contempla avantatges per a les més de 300 persones voluntàries que, actualment, conformen la Fundació Xarxa i que treballen per programar arts escèniques en una cinquantena de municipis catalans. Amb aquests beneficis, es pretén incentivar l’accés dels programadors al FITKAM per tal que puguin conèixer de primera mà els espectacles i companyies que actuen i ofereixen les seves mostres al festival.

Lluís Hereu, president de la Fundació Xarxa, s’ha mostrat molt satisfet amb aquest acord que “ens dona l’oportunitat d’acostar programadors i espectacles, facilitant que aquestes propostes puguin arribar a tots els escenaris del país i mantinguin viva la roda de la cultura”.

El vincle de la Fundació Xarxa amb el FITKAM de Montmeló també es reforçarà amb un espai de trobada específic dins del festival perquè els membres de La Xarxa puguin posar en comú les inquietuds, necessitats i reptes del sector de les arts escèniques, proposant estratègies conjuntes i sumant esforços per dinamitzar aquest àmbit.