La Xarxa Manresa celebra el seu 45è aniversari aquest 2022

· Dimarts, 11 de gener, el grup de Manresa ofereix una roda informativa al Kursaal de Manresa

La Xarxa Manresa celebra, enguany, el 45è aniversari de la seva creació i ho celebra amb una programació molt especial i variada d’arts escèniques per a tota la família.

El dia 30 d’abril durant tot el dia, el grup ha preparat a l’espai de l’Anònima una petita Festa Major que comptarà amb les entitats manresanes que mouen el teixit cultural de la Ciutat i de la qual, pròximament, es farà pública la graella d’espectacles.

El tancament oficial de l’aniversari tindrà lloc el 17 de desembre a la Sala Gran del Teatre Kursaal on s’ha organitzat un concert d’animació per a tota la família dirigit i coordinat pel músic Pep López.

Durant el 2020 el grup d’Imagina’t Xarxa Manresa va programar fins a 12 espectacles en diferents espais de la ciutat i segons marcaven les mesures de la pandèmia vigents. Un total de 2455 espectadors, és a dir, una mitjana de 200 persones per funció, va poder gaudir dels espectacles que s’havien programat.

Habitualment, el grup de Manresa programa espectacles en diversos espais com ara Teatre Conservatori, Espai la Plana, Sala Petita del Kursaal i, esporàdicament, a la Sala Gran.

Des de La Xarxa Manresa destaquen l’ajut incondicional de l’Ajuntament del Municipi, així com de Manresana Equipaments Escènics, la Fundació Xarxa, la Generalitat i la Diputació rebut durant aquests anys. A més, reiteren el paper fonamental de totes les persones que de manera voluntària han fet possible que la cultura arribi a les famílies manresanes durant aquests 45 anys.