MÉS DE 60 PROPOSTES OPTEN A FORMAR PART DEL 10È TAST D’ESPECTACLES FAMILIARS

Més d’una seixantena de companyies professionals han presentat els seus espectacles per formar part del 10è Tast d’Espectacles Familiars. Aquests mostra d’arts escèniques impulsada per la Fundació Xarxa, a través de la seva àrea d’espectacles, té l’objectiu de ser un altaveu per a les produccions del sector del teatre familiar entre els programadors.

El desè Tast d'espectacles es durà a terme el pròxim 20 de novembre de 2021 a Sant Feliu de Llobregat i coincideix, enguany, amb la celebració del 25è aniversari de la Fundació. Com és habitual, el format dels espectacles és reduït i consisteix en la representació d'un fragment de 10 minuts de cada un dels espectacles seleccionats.

La Comissió Assessora d’Espectacles de la Fundació Xarxa serà l’encarregada de valorar aquesta seixantena de propostes rebudes i seleccionar aquelles que seran representades en aquesta desena edició. Durant la jornada, es presentaran tant propostes d’exterior com d’interior amb instal·lacions i espectacles al carrer i en diverses sales del municipi.

Molta sort a tots els participants!