La 8a edició del FITKAM omplirà Montmeló d’espectacle, els dies 18 i 19 de setembre

El 18 i 19 de setembre, arrenca la temporada amb el FITKAM de Montmeló, punt de trobada de referència per als professionals de les arts escèniques i per als apassionats de la cultura. La vuitena edició del Festival comptarà amb més d’una vintena de propostes que convertiran Montmeló en un gran escenari.

Teatre, pallassos, música, titelles i màgia, el FITKAM ens porta un cap de setmana carregat d’espectacles familiars per a totes les edats i gustos.

El Grup Xarxa Montmeló col·labora en l’organització d’aquest Festival impulsat per l’Ajuntament del municipi.

EL FESTIVAL 2021:

A l’edició d’enguany, el FITKAM oferirà 23 espectacles de 20 companyies, distribuïts entre dues jornades (dissabte i diumenge).

Els espais del Festival

• Sala polivalent i Pavelló, espais A i B,: espectacles de mig/gran format

• Museu: espectacles de petit format

• G2M i amfiteatre La Torreta: circ i clonws

• I el punt central és el centre cultural La Torreta, lloc d’atenció dels programadors. Aquest espai compta amb uns jardins exteriors que fan de bon aprofitar. (Aparcament ampli a menys de 50 metres)

Els espectacles

Amb un 90% d’espectacles de nova creació, el FITKAM acollirà dues estrenes com són l’espectacle de màgia Imagina de la Cia. Mil Notes i l’espectacle de música i clown La Diferent Orquestra de la cia. Always Drinking Marching Band.

El Festival també comptarà amb la presència d’espectacles de companyies i artistes novelles i emergents com ara Teatre Animal, ‘Piano clown concerto’ de Carlos Bianchini o El meravellós viatge de Lea i la Companyia Deliri.

Per descomptat, no hi faltaran companyies reconegudes i amb una trajectòria tan consolidada com la de Teatre Mòbil i Marcel Gros, la companyia Addaura amb el seu espectacle ‘Klé’, El que ma queda Teatre o les titelles de Txo Titelles.

També hi haurà espectacles de màgia de la mà del Mag Stigman i de la companyia de Ton Muntané i propostes per als més menuts de la casa amb els projectes de Fes-t’ho com vulguis i Tutatis amb ‘Elmer l’Elefant’.

Els amants del circ també podran fer piruetes amb el ‘Giramondo’ de la Cia. El Negro y El Flaco, Mortelo i Manzani, ‘Tentempies’ de la Cia. Penélope i Aquiles i la presentació de la Boris Ribas de Circo Los. No hi podien faltar tampoc les rialles amb la pallassa La Bleda.

Ets d’un Grup Local Xarxa?

TOTS AQUESTS AVANTATGES SÓN PER A TU!

Cada inscripció del Grup Xarxa és gratuïta i dona accés a la documentació, acreditació i 1 entrada per persona per cada espectacle.

S’hi poden inscriure de manera gratuïta 2 persones de cada Grup Local i es poden demanar fins a 10 entrades per entitat. Les 2 primeres són gratuïtes, i la resta tenen un preu simbòlic de 2,50 € per a persones de fins a 18 anys i de 3,00 € per a adults (individuals).

A més, el FITKAM ofereix un bonus de 6 entrades per 12,00 € que poden ser per al mateix espectacle o per diversos.

Més informació a www.fitkam.cat