Ens sumem a la campanya de Pallapupas, ‘Riure per curar’

Sota el lema “Riure per curar”, Pallapupas llança una campanya per mobilitzar la societat i integrar la figura dels pallassos d’hospital com a part essencial de la cura emocional en els centres de salut. A través d’aquesta iniciativa, els pallassos d’hospital llancen el jurament “Paraula d’humor” amb el compromís de desenvolupar la seva tasca com a professionals que formen part dels equips sanitaris i defensant el poder transformador de l’humor i del riure com a eines que contribueixen al benestar emocional.

Com a ferms defensors de la figura dels pallassos i conscients de la importància de l’humor en la societat, des de la Fundació Xarxa ens sumem a la campanya de Pallapupas per donar visibilitat a una causa que la societat s’ha de prendre seriosament, com és l’humor.

Des de fa 20 anys, Pallapupas treballa per crear un espai per a l'humor durant el procés de la malaltia amb l’objectiu de convertir els hospitals en espais més amables i plens de vida mitjançant actuacions artístiques orientades a la infància i als adults.

Una societat amb més humor és una societat més sana.