Pati Cultural de Girona 2021

UN CENTENAR DE PERSONES GAUDEIXEN DEL TEATRE FAMILIAR

AL PATI CULTURAL DE GIRONA AMB LA PROPOSTA DE LA FUNDACIÓ XARXA

Fotògraf: Miquel Millan

Després d’un any d’aturada a causa de la pandèmia, aquest mes de maig ha tornat el Pati Cultural 2021, un cicle cultural impulsat per la Diputació de Girona i que s’emmarca en el reconegut Temps de Flors de la ciutat. Entre els espectacles de dansa, música i arts escèniques, des de la Fundació Xarxa també hi vam ser presents a través de la programació de l’espectacle ‘Petit o gran’ de la companyia Albert Vinyes.

Amb el cartell d’entrades exhaurides, un centenar d’assistents, entre ells molta mainada, va poder gaudir d’aquesta experiència al Pati de la Casa de Cultura de Girona, amb una obra que acosta la figura del pallasso als més petits de la casa. Acomplint amb les mesures de seguretat i amb un aforament limitat, el Pati Cultural recuperava així la cultura en viu demostrant, una vegada més, que la cultura no només és segura, sinó també necessària.

Des de la Diputació de Girona han volgut destacar la col·laboració i capacitat d’adaptació dels programadors de l’esdeveniment. Així, Albert Piñeira, vicepresident segon de la Diputació i president de la Comissió Informativa de l'Àrea de Cultura, Noves Tecnologies, Esports i Educació, ha destacat “les grans dosis d’alegria, optimisme i benestar que heu repartit des dels diversos escenaris al vostre públic. I en aquests moments complicats, probablement és el millor regal que podem oferir”.

Fotògraf: Miquel Millan