4a edició de l'Espai de Carrer

Diversos grups Xarxa hem participat a l' Espai de Carrer, organitzat per 4a vegada al Cubic de Viladecans. Tot i la nevada la majoria de companyies van poder presentar els 20 minuts de la seva proposta. La jornada va ser presentada per la Cristina i en Jordi de Campi qui Pugui Teatre que van elogiar i valorar les arts de carrer, tant necessàries al nostre país.

Espai de Carrer està organitzat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya mitjançant l’Àrea de Mercats de l’Institut de les Empreses Culturals (ICEC), l’Ajuntament de Viladecans i el Festival Internacional de Teatre i Animació Al Carrer de Viladecans, amb la col·laboració de Cultura-Diputació de Barcelona, amb el suport l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya, l’Associació Professional de Teatre Per A Tots Públics, l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, l’Associació de Companyies Professionals de Dansa de Catalunya i l’Associació de Companyies de Teatre Professional de Catalunya, i la complicitat de la Plataforma d’Arts de Carrer.

Aquestes són les 12 companyies que van participar a la quarta edició d’Espai de Carrer, el passat 27 de febrer de 2018 al Cubic de Viladecans:

– Companyia: Amer & Àfrica – “Envà”.
– Companyia: Anna Roca – “El secret de la Nanna”  No hi va poder arribar a causa de la prohibició de circulació de camions per la nevada.
– Companyia: Cris-Is – “Wet floor”
– Companyia: El Pájaro Carpintero – “Sonarium”
– Companyia: Hotel Iocandi – “Esquerdes”
– Companyia: JAM – “Hats”