Nota en suport a Jordi Pesarrodona

Amb la voluntat de cridar a la revolució dels somriures, el passat 20 de setembre, Jordi Pesarrodona, actor i també regidor de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, va protagonitzat una escena que s'ha fet viral a les xarxes socials. Arran d'aquesta fotografia ha rebut amenaces d'arreu de l'estat.

Nota de la FUNDACIÓ XARXA en suport al JORDI PESARRODONA

La llibertat d’expressió ha de ser necessàriament un dels pilars de la nostra societat.

La llibertat d’expressió ens permet exercir protestes i quan aquestes són pacífiques, colpegen més profundament.

Llibertat d’expressió i pacifisme conjuguen accions que arrelen i resten entre tots nosaltres, permetent-nos transmetre-les a les generacions futures, en el nostre intent d’assolir una societat millor.

La Fundació Xarxa, en defensa de la llibertat d’expressió i dels valors que fonamenten la convivència social, condemna l’assetjament que qualsevol persona pugui patir en la defensa d’aquests valors i, en aquest sentit, donem el nostre suport al Jordi Pesarrodona.