Xarxa Olesa celebra 30 anys

El passat diumenge 10 de setembre Olesa de Montserrat va celebrar la 31a edició de la Fira de Jocs, activitat que va donar a conèixer el grup a la població. Diferents estands donaven creativitat a una història d'un conte popular convertida en joc.

Dins el parc municipal d'Olesa també es podia gaudir d'una exposició fotogràfica d'en Mingo Vallès, membre del grup Xarxa i de l'Asssessora d'Espectacles de la Fundació en format de poema visual, amb un escenari ple de fotografies de companyies envoltat de diferents cadires amb fotografies de públic gaudint dels espectacles.

La fira es va acabar amb una gran festa per celebrar els 30 anys d'espectacles familiars, entre l'etapa Rialles i l'etapa Xarxa. Va estar amenitzada per en Pep Callau i els Pepsciolen amb la visita de les Girafes de Xirriquiteula.

A partir d'aquí Xarxa Olesa va presentar una tardor plena d'espectacles per celebrar aquests 30 anys amb diferents reconeixements i exposicions que s'aniran duent a terme durant tota la temporada.