Nombrosa afluència als estands de la Fundació a la Mostra d'Igualada

Enguany la Fundació Xarxa ha incrementat la presència a la Mostra d'Igualada durant els 4 dies que ha durat. Del 30 de març al 2 d'abril va ser present a l'Espai Aniversar amb la celebració d'aniversaris de cicles continuats de progamació familiar a Terrassa, Manresa, Badalona, Sant Feliu de Llobregat, Cerdanyola del Vallès, Olesa de Montserrat, Cervera i Abrera.

I a la Llotja on va atendre 89 col·lectius diferents, més de 200 persones, entre grups Xarxa, companyies, programadors, administracions i mitjans de comunicació.

Va participar a la jornada de professionals presentant el portal Butaka, aconseguint ressó als mitjans.

Notícia a La Vanguàrdia digital.

Notícia a l'Info Anoia

Notícia a l'aldia.cat

Hem estat presents també a les presentacions que s'han fet a la Llotja  i a la Trobada de companyies joves de dissabte al matí que es va fer a l'Escorxador.