L'ESCOLA VA DE BOLO. ESPECTACLES PER AL PROPER CURS

La Fundació Xarxa proposa a escoles del Baix Llobregat el fet que els seus alumnes puguin assistir al teatre per tal d’aprendre amb les arts escèniques i que aquestes siguin un complement per a la seva formació. Aquest objectiu l’acompleix gràcies al programa “L’escola va de bolo”, amb el qual companyies professionals visiten les poblacions i posen en escena els seus muntatges, tots ells dirigits a unes edats concretes. Espectacles que van, tots ells, acompanyats de les guies didàctiques, on els nens i nenes poden treballar l’espectacle abans i després de la funció.

Per aquest nou curs escolar 2015/16, L’Escola va de Bolo, té en cartell els espectacles “7 ratolins” de Cia. Petit Bon Hom, “Enciclopèdia baixeta de nit” de 2princesesbarbudes i “Petits Prínceps” de Minimumusics, per als nens i nenes d’educació infantil. Per al Cicle Inicial els espectacles són “En contes d’un cove” de la cia De Parranda, “Contes amagats” de Marcel Gros i “Els Radiobots” nom de l’espectacle que dóna també a la companyia.

“La Caputxeta a la gola llops” de Gaia Contes Musicals és un dels espectacles ofertats per cicle mitjà, juntament amb “Adéu Bienvenida” del Mimaia Teatro. Per a Cicle superior, els infants de 9 a 12 anys, els acompanyaran els espectacles “El Petit Príncep” de N54 Produccions i l’espectacle "Alice" de Blue Mango. Blue Mango amb l'espectacle "Speaking Spanglish" s’oferta també per als alumnes d’ESO.

Així mateix, a banda del programa dirigit a les escoles del Baix Llobregat, que compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Xarxa, a través del grup local de Banyoles, organitza també la campanya escolar a la capital del Pla de l’Estany amb el programa “Anem a veure teatre”.