Recupera els millors moments del Tast 2021

Vídeo Tast 2021

Fotos Tast 2021

Homenatge al nostre company Pere Miró

Dissabte 27 de novembre, vam participar en el merescut homenatge al nostre company Pere Miró i Fisa a Martorell.

Un acte emotiu per recordar una persona compromesa amb la cultura i amb el seu entorn. Gràcies, Pere!

Èxit del 25è Aniversari de la Fundació Xarxa!

LA FUNDACIÓ XARXA NO S’EXCUSA!

SIGNEM LA CARTA OBERTA PEL COMPROMÍS AMB EL CATALÀ

El compromís amb la llengua i la cultura catalanes forma part del nostre ADN i de la nostra raó de ser des de la creació de la Fundació Xarxa, ara fa 25 anys. A més de tenir cura de la llengua en totes les nostres comunicacions i activitats, fem una aposta ferma per fer arribar la cultura que ens és pròpia a petits i joves, a través dels escenaris.

Per això, i davant el retrocés de l’ús del català, especialment entre infants i adolescents, des de la Fundació ens adherim a la campanya ‘No t’excusis’ impulsada per la Plataforma per la Llengua. Així, hem signat la carta oberta al conjunt de la societat catalana, renovant el nostre compromís i consolidant la nostra voluntat d’actuar de manera plenament responsable com a referents per a les futures generacions.

Llegeix la carta oberta al conjunt de la societat catalana

Tots som referents lingüístics - No t'excusis!

COMUNICAT OFICIAL - Per un sector cultural lliure d’abusos

Davant les últimes notícies publicades al voltant del presumpte cas d’abusos que s’hauria comès en el marc de l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya, des de la Fundació Xarxa volem reiterar el nostre total rebuig a qualsevol acte discriminatori i d’abús de poder al nostre sector i en qualsevol altre context.

Estem convençuts que l’AADPC prendrà les mesures adequades i actuarà en contundència davant qualsevol actuació que atempti contra la integritat física i/o psicològica de les persones.

Com a entitat que estima i defensa la cultura i que creu en el paper fonamental que aquesta té com a element integrador i de foment del pensament crític en la societat, desitgem que entre tots i totes, siguem capaços d’eliminar aquestes conductes inadmissibles dins del nostre sector. Cal que siguem plenament ferms, que ens mostrem units i que posem totes les nostres eines i recursos per evitar que cap persona sigui víctima de qualsevol mena d’abús o acció discriminatòria.

Terrassa, 27 de juliol de 2021
Fundació Xarxa d’espectacle infantil i juvenil

Condemnem els casos de presumpte assetjament a l’Institut del Teatre - 23/02/2021

Noves mesures COVID-19

Teatres, cinemes, auditoris i circs, amb programació artística estable

Sense restriccions

Mesures a seguir:

• S'ha de garantir una bona ventilació dels espais tancats mitjançant ventilació natural o altres sistemes de ventilació.
  • Les activitats es puguin concentrar més de 1.000 persones, en espais tancats, es recomana mantenir el compliment de les condicions de ventilació i qualitat de l'aire reforçades i, tant en espais tancats com a l'aire lliure, s'ha de garantir el compliment de les mesures organitzatives de control d'aglomeracions.

Més informació: Restriccions a tot Catalunya (COVID-19)