CLAP!

Tipus de públic
Gènere
Teatre, Teatre Musical, Espectacle Musical, Teatre de carrer

La Sidral ha començat el seu concert en directe. Tots els instruments estan afinats per donar-ho tot però una nau espacial aterra al mig de l’escenari sense cap mena de mirament i interromp la música. De dins la nau en surt en Clap, un habitant d’un asteroide llunyà de l’univers que està desesperat per complir la seva missió. Una missió que a la vegada és el seu somni: poder volar!

Al seu asteroide no existeix la música, no sap el que és però n’ha sentit a parlar. I les seves investigacions l’han portar al planeta Terra, concretament enmig d’un concert on la música no para de sonar.

Clap! ens demostra que la música és més que una manera d’acompanyar la vida. La música et transforma, et fa descobrir emocions que no sabies que tenies, et canvia, et millora i et fa sentir bé. Només cal que tot això serveixi per completar la difícil missió que s’ha proposat.

• Format de l'espectacle: Mitjà
  • Espai escènic: Interior/Exterior
  • Durada de muntatge: 2:00
  • Durada de desmuntatge: 1:00
  • Mides òptimes de l'escenari: 6x6x4

Eloi Tres, Toni Chisvert, Jaume Coca, Pere Gual, Roger Martínez, Adrià Ramon i Sergi Torrents

Copyrights © 2024 - Tots els drets reservats.