CAMPI QUI PUGUI

campiquipugui@cqpproduccions.com
Població
Castellserà

Campi Qui Pugui neix i creix des de l’any 2009. Procurem construir els relats dels espectacles a través de les emocions i l’humor, creant imatges i personatges visualment atractius que transportin a altres realitats, omplint l’imaginari d’històries.

Busquem el punt de trobada entre els públics, transmeten la nostra visió de les històries amb capes de lectura, un tipus d’humor i uns recursos visuals que entenguin infants, adults i gent de diferents orígens; recuperant allò que tots tenim en comú: l’infant que portem dins.

Fem teatre i el teatre, com la imaginació, no té edat.

Copyrights © 2022 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296