PESSIC DE CIRC

pessicdecirc@gmail.com
Població
Terrassa

Pessic de Circ neix l’estiu de 1998 a Cerdanyola del Vallès amb la finalitat de difondre i donar a conèixer les arts del circ a través d'espectacles, tallers, cursos, exposicions i tota mena d’actes lúdics i didàctics. La seva activitat ha portat als seus integrants a actuar arreu de Catalunya en carrers, places, teatres, actes de solidaritat, animacions, cercaviles, festes de barri, esplais i escoles. I també a iniciar en l’art del circ a nombrosos joves i infants mitjançant tallers, cursos i casals.

Copyrights © 2022 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296