TEATRE ANIMAL

info@obsidiana.cat
Població
Badalona

Teatre Animal és la companyia formada per Lluís Petit i Judit Ortiz, que amb la col·laboració de la il·lustradora Kilomba van crear el seu primer espectacle amb la col·laboració d’Obsidiana a la producció.

Teatre Animal és art escènic d’interacció, que té la necessitat d’investigar en el trencament de la quarta paret per entendre el teatre com expressió artística fresca i viva. En aquesta investigació es troben els 3 creadors que es diverteixen amb l’art efímer i la improvització plàstica-escènica.

Copyrights © 2022 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296