Produccions i col·laboracions

Espectacles distribuïts per la Fundació Xarxa

La flauta màgica

La Flauta Màgica a les escoles

Durant tot el curs passat nombroses escoles van gaudir d’aquesta producció d’AMBÀNIMA. Centres escolars de Barcelona, Mollerussa, Castelldefels, Cornellà, Manresa i l’escola suïssa de Barcelona, van acollir la Flauta Màgica amb un resultat extraordinari tant per part de mestres i professors com per part dels alumnes.
La versió per a dos violins que va escriure Mozart continuarà aquest curs 2011-2012 en repertori per totes aquelles escoles que hi estiguin interessades.

LA FLAUTA MÀGICA, la versió per a dos violins que el propi Mozart va compondre, s’ha estrenat a l’Espai Maragall de Gavà.

De la mà de la companyia AMBÀNIMA arriba aquesta proposta de La Flauta Màgica en format per a públic familiar. Amb una durada aproximada de 50 minuts, Maria Roca i Víctor Calsamiglia, els dos violinistes, interpreten la partitura per a dos violins que va escriure Mozart de la seva coneguda òpera. Maria Roca, a més, narra la història escrita per E. Schikaneder amb l’ajuda d’un llibre gegant i de la manipulació dels personatges en forma de ninots retallats.
El diumenge 13 de desembre, el públic va sortir de l’espai Maragall molt satisfet i amb una imatge diferent de la famosa òpera, després de comprovar com sonava la versió per a dos violins que el mateix Mozart n’havia compost perquè pogués se més coneguda. A més, el públic de Gavà, grans i petits, va agrair molt l’explicació de la història d’una manera tan senzilla i vistosa.