9è Festival de Titelles de Barcelona al Poble Espanyol

Marionetes txeques, de guant, de taula, de fil, de tija, muppets i ombres  xineses tornaran a omplir de vida i màgia el Poble Espanyol el 17 i 18 de març a la 9a edició del Festival de Titelles de Barcelona.

Aquesta cita anual imperdible pels amants dels titelles aplegarà 16 companyies (algunes d’elles d’internacionals, vingudes d’Argentina, Xile o Polònia) que representaran 16 espectacles diferents. Més de 70 funcions durant tot el cap de setmana en 10 escenaris ubicats per tot el recinte: des de la Plaça Major fins al Monestir, sense oblidar-nos les places, jardins i espais interiors.

A més dels espectacles, els nens podrán gaudir de l’espai Cal Titella, de Galiot Teatre, una instal·lació que els permetrà convertir-se en titellaires durant una estona manipulant titelles de diferents formats.

Enguany s'amplia l’oferta per als més petits de la família amb 3 espectacles especialment pensats per a nens de 0 a 3 anys (El lleó no em fa porL’estany habitat i La Filomena va al riu) i amb la novetat d’un espai adaptat per a ells amb jocs, zona de lactància, canviadors, etc..

Dissabte a les 18h, un cop acabat l'últim espectacle hi haurà una trobada entre programadors i companyies. La Fundació Xarxa hi serà present i tots els grups es poden inscriure per gaudir dels espectacles.