Una setmana d'espectacles amb FETEN a Gijón

Des de la Fundació Xarxa hem seguit les diferents activitats i espectacles que s'han realitzat dins FETEN del 18 al 23 de febrer de 2018. A més a més de visionar diferents esectacles, hem participat als II Encuentros rápidos i assistit al Encuentro Internacional i a la presentació de la Mostra d'Igualada.

FETEN, és un espai que promou intercanvis i cooperació entre els diferents sectors de la creació i distribució de les arts escèniques.

Les trobades ràpides consistien en rebre cada 10 minuts una companyia o productor diferent que s'havia interessat per la Fundació Xarxa. En aquest 10 minuts presentava el seu espectacle o serveis i escoltava el funcionament de la Fundació Xarxa. Les trobades van ser molt ben organitzades i coordinades per les associanos TTP i TEVeo.