Jornada a Martorell per conèixer PIGALL

La Fundació Xarxa ha organizat una altra jornada PIGALL per explicar el funcionament del programa de gestió integral als nous responsables de 6 grups Xarxa. Aquests van poder treballar de manera pràctica amb el programa i consultar tots els dubtes que van tenir.

Aquest programa està compost per 2 parts molt importants, el pressupost i la comptabilitat per donar totes les eines legals als grups Xarxa d'una manera ordenada i fàcil que permet treballar conjuntament amb la Fundació i així tenir-ho tot en una mateixa plataforma.

Amb la importància que té dins els grups Xarxa anar fent relleus, també és important que aquestes noves persones se sentin acollides per la Fundació Xarxa i coneguin les eines de primera mà.